A hirdetés érvényessége 2024.04.26.-n lejárt!
Irodavezető (Pécs)
Irodavezetőt keresünk pécsi Partnerünkhöz!
Amit kínálnak:
- Versenyképes fizetés
- Rugalmas munkaidő (Az átlagos munkaterhelés 20-30 óra egy héten, amelyet nagyrészt az adminisztrátor oszt be magának. A cég kizárólag az eredményt értékeli, nem a ráfordított időmennyiséget.)
- Szakmai fejlődési lehetőség (Amennyiben a kolléga ambiciózus, a cég lehetőséget nyújt annak kiteljesedésére a cég határain belül, legyen szó oktatásról, projektvezetésről, értékesítésről, marketingről vagy egyébről.)
Feladatok
Irodai adminisztrációs rendszer fenntartása:
- Vevői és beszállítói szerződések, teljesítésigazolások kezelése
- Kimenő és bejövő számlák kezelése
- GDPR, FAR adminisztráció kezelése, kapcsolattartás a cég külső GDPR és FAR tanácsadóival
- A cég oktatási anyagaihoz kapcsolódó adminisztráció (oktatási anyagok szerkesztése, nyomtatása, prezentációk szerkesztése)
- Általános céges ügyintézés
Elvárások
- Rendelkezik legalább középfokú végzettséggel
- Legalább 2 év releváns munkatapasztalattal
- Kiváló kommunikációs készséggel, írásban és szóban egyaránt
- Szervezett, figyelmes a részletekre és képes önállóan is dolgozni
- Haladó szintű MS Office (Word, Excel, PowerPoint) ismeretekkel rendelkezik
Előnyt jelent
- Pedagógiai vagy andragógiai főiskolai, vagy egyetemi végzettség
- Angol és/vagy német nyelvismeret
- Grafikai programok ismerete