A hirdetés érvényessége 2024.04.26.-n lejárt!

Irodavezető (Pécs)

Irodavezetőt keresünk pécsi Partnerünkhöz!

Amit kínálnak:

  • Versenyképes fizetés
  • Rugalmas munkaidő (Az átlagos munkaterhelés 20-30 óra egy héten, amelyet nagyrészt az adminisztrátor oszt be magának. A cég kizárólag az eredményt értékeli, nem a ráfordított időmennyiséget.)
  • Szakmai fejlődési lehetőség (Amennyiben a kolléga ambiciózus, a cég lehetőséget nyújt annak kiteljesedésére a cég határain belül, legyen szó oktatásról, projektvezetésről, értékesítésről, marketingről vagy egyébről.)
Irodavezető (Pécs)

Feladatok

Irodai adminisztrációs rendszer fenntartása:

  • Vevői és beszállítói szerződések, teljesítésigazolások kezelése
  • Kimenő és bejövő számlák kezelése
  • GDPR, FAR adminisztráció kezelése, kapcsolattartás a cég külső GDPR és FAR tanácsadóival
  • A cég oktatási anyagaihoz kapcsolódó adminisztráció (oktatási anyagok szerkesztése, nyomtatása, prezentációk szerkesztése)
  • Általános céges ügyintézés

Elvárások

  • Rendelkezik legalább középfokú végzettséggel
  • Legalább 2 év releváns munkatapasztalattal
  • Kiváló kommunikációs készséggel, írásban és szóban egyaránt
  • Szervezett, figyelmes a részletekre és képes önállóan is dolgozni
  • Haladó szintű MS Office (Word, Excel, PowerPoint) ismeretekkel rendelkezik

Előnyt jelent

  • Pedagógiai vagy andragógiai főiskolai, vagy egyetemi végzettség
  • Angol és/vagy német nyelvismeret
  • Grafikai programok ismerete

Munkavégzés helye

Pécs