A hirdetés érvényessége 2022.02.14.-n lejárt!

Tapasztalattal rendelkező 4 órás irodai adminisztrátor (Pécs)

Irodai adminisztrátort keresünk pécsi Partnerünkhöz 4 órás munkarendbe!

Tapasztalattal rendelkező 4 órás irodai adminisztrátor (Pécs)

Feladatok

- bejövő számlák szkennelése, egyéb dokumentumok, lefűzése, rendszerezése

- az általunk tartott oktatások jegyzeteinek nyomtatása, spirálozása

- jogszabályi és egyéb adminisztráció

- posta intézése

- hosszabb, egyszerűbb projektmunkák elvégzése

Elvárások

  • minimum 3 éves irodai adminisztrációban szerzett TAPASZTALAT!!!
  • office haladó szintű használata (excel kimutatások készítése)
  • önálló, talpraesett munkavégzés
  • kiváló kommunikáció
  • határozottság, pontosság

Előnyt jelent

  • jogosítvány, saját gépjármű

Munkavégzés helye

Pécs

Munkaidő

hétfőtől péntekig naponta 4 óra